Vizuální identita pro módní značku Látkoart
projekt pro novou značku s módními doplňky
Grafika
2 měsíce
Látkoart
Case Study: Vizuální identita pro značku Látkoart
Klient
Látkoart je nová značka zaměřená na ručně šité a malované tašky, které propojují kreativitu, udržitelnost a originalitu. Cílovou skupinou jsou milovníci originální módy, lidé oceňující ruční práci a umění v každodenním životě.
Cíl
Vytvořit vizuální identitu, která bude odrážet jedinečnost značky, propojení umění s textilní tvorbou a ruční práci. Identita měla působit kreativně, moderně a autenticky.
Logo
Koncept
Logo bylo navrženo tak, aby odráželo ručně tvořenou podstatu značky. Vychází z kombinace štětce zastupujícího ruční malbu a minimalistického prvku šicího stroje, symbolizujícího textilní umění.
Trojúhelníkový tvar kombinuje název značky a originalitu, zároveň je tímto tvarem skvěle padnoucí pro označení spodního rohu každého výrobku.
Barevná paleta
Barevná paleta byla inspirována přírodními materiály a uměleckými pigmenty.
Hlavní barva: Modrozelená (symbolizuje svěžest a kreativitu)
Doplňkové barva: Bílá (evokuje čistotu a přímost)
Typografie
Moderní font pro eleganci a nadčasovost.
Styl vizuální komunikace
Fotografie: Zdůraznění detailů ruční práce, textur látek a ruční malby.
Grafické prvky: Jemné tahy inspirované malbou a šitím.
Balení: Použití ekologických materiálů, ručně tištěné etikety a osobité detaily.
Závěr
Vizuální identita značky Látkoart reflektuje jedinečnost a uměleckou hodnotu produktů. Spojení elegance, ruční práce a autentičnosti pomáhá značce oslovit zákazníky hledající originální doplňky s příběhem.